miércoles, 26 de octubre de 2011

Plenari Extraordinari 26-10-11

Hui s'ha celebrat un Plenari extraordinari al saló de Plens de l'Ajuntament.

El Plenari estava convocat a les 14:00 h, amb el conseqüent problema per als que hem de treballar, degut a que s'havia convocat una reunió amb uns assessors contractats per l'Ajuntament que cobrant pel que estàn fent,(i no poc), encara ens hem d'amoldar al seu horari, però be, i tot açò, sense convocatoria, ni acta escrita ni res de res, sols una reunió informal i abans del plenari per a que no tingam temps per a digerir l'informació.

Els punts de l'ordre del dia aixi com els esdeveniments ocorreguts han sigut:

1.- Delegació de funcions tributaries
      Es delega la funció de gestió i recaptació dels tributs i altres ingressos de dret públic en la Diputació de Valencia.
La recaptació tant de bens inmobles, així com de vehicles i altres taxes, fins el dia de hui, es feia directament desde l'ajuntament. Açò implicaba tindre una persona contractada per a tal finalitat, o siga donar faena i a mes a mes, a una persona del nostre poble. També oferia el servei de l'ajornament del pagament així com la solució directa i personal de qualsevol problema que poguera sorgir.
Desde l'actual equip de govern ens han venut que desde internet es poden fer consultes i solucionar els problemes que hi hagen, aixi com que qualsevol treballador de l'Ajuntament estarà capacitat per a solucionar els problemes que hi hagen. Qualsevol......?

La nostra sincera opinió, primer, que per a solucionar els problemes fa falta personal qualificat i amb dedicació, no màquines, i segon, que hi ha que fomentar i promoure la ocupació dels veins del nostre poble, no la desocupació.

Per a finalitzar aquest punt, s'ha procedit a la votació, i el resultat ha sigut
PP i Compromis ( a favor )
PSOE ( en contra )

HI HA QUE TREBALLAR PER I PER AL POBLE.

2.- Sorteig membres mesa electoral per a les eleccions generals del 20N

    S'ha procedit al sorteig dels membres que formaran part de la mesa electoral, però per estos mitjos no divulgarem els noms primer perque els han llegit molt depressa, i segon perque no ens agrada posar noms en aquestos mitjans de comunicació.

3.- Constitució de la Junta General Universal extraordinaria d'Innovem.

    Com ja hem comentat abans, ha hagut una reunió amb uns assessors que estàn portant el tema d'Innovem pel seu conter i sense donar compte al Consell d'Administració d'Innovem.
En la reunió ens han explicat que la solució per a fer solvent l'empresa, es fer concurs d'acreedors, i per això era necesari la constitució de la Junta General Universal.
Tots els tràmits necesaris per a preparar el concurs han estat fets sense ninguna intenció d'arribar a una solució al posible problema que ens diuen que te l'empresa. Tot ha estat fet sense haver parlat amb els treballadors ni amb ningun membre de l'antic Consell d'Administració.
Posible problema ho diguem perque l'empresa es solvent nomes amb la gestió a empreses, amb la wifi i amb els cursos de formació que per cert enguany no els faràn. A mes a mes, la empresa te un patrimoni molt gran al nostre poble, aixi com la gestió de tres projectes com el Industrial 8, les vivendes de VPO i l'Area Logistica de Colata que son molt viables i rentables, i que dubtem que realment es facen.

Tot açò ha sigut el punt de l'ordre del dia i les votacions han quedat:
PP ( a favor )
PSOE i Compromis ( abstenció )

Després ens hem quedat a parlar amb la gent del poble que ha asistit al plenari, aixi com amb els treballadors d'Innovem que també han acudit i les conclusions que podem traure son que TOTA LA CULPA LA TE EL SENYOR CHORNET, FINS I TOT DE LA CRISI MUNDIAL, I QUE ELS TREBALLADORS D'INNOVEM NO COBREN PERQUE ELS QUE COBREN SON ELS ASSESSORS I ELS POLITICS MUNICIPALS QUE NO VOLEN DEDICAR-SE A FER I A PARLAR DE POLITICA.......